Sint-Maarten
Een korte, drukke week achter de rug. We leerden het verhaal van Sint-Maarten, die zijn mantel deelde met de arme man. Daarna leerden we het échte Mechelse Sinte-Mette-lied, niet gemakkelijk zeg! En natuurlijk moesten we ook allemaal een mijter knutselen. Op donderdag mochten we gaan zingen bij de ouders en grootouders van Leander, dankjewel voor al het lekkers!
















Reacties
Een reactie posten