Op herfstwandeling!
Op woensdag maakten we een wandeling naar en door de Kruidtuin. We verzamelden kastanjes, blaadjes, takjes, nootjes,... en stopten ze in onze 'herfstschatkist'. Het was een fijne dag!
Op woensdag maakten we een wandeling naar en door de Kruidtuin. We verzamelden kastanjes, blaadjes, takjes, nootjes,... en stopten ze in onze 'herfstschatkist'. Het was een fijne dag!
Reacties
Een reactie posten