Op herfstwandeling!

Op woensdag maakten we een wandeling naar en door de Kruidtuin. We verzamelden kastanjes, blaadjes, takjes, nootjes,... en stopten ze in onze 'herfstschatkist'. Het was een fijne dag!










































Reacties

Populaire posts van deze blog

Thema SINTERKLAAS